DcH Jyderup

Danmarks civile Hundeførerforening - klubben for alle...

DcH Jyderup kalender

Februar 2019
M T O T F L S
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

Log Ind

   Betaling til DcH Jyderup.               MobilePay: 86079 (Husk navn).               Netbank: reg.1551 konto 4210433

DcH Jyderup generalt

Dagsorden bestyrelsesmøde den 14/11-2018, Klubhuset kl. 18:30

Til stede:

Fraværende : Jesper, Henning

Trænerne: kan ikke, Majbrit, Tine

Referat - Rikke.

  • Fra sidste møde: 10 min
    • Kasserposten - Mulige emner Grethe 5 min.
      • Muligt emne ønsker ikke at tage posten.
      • Spørge ud blandt medlemmerne/trænerne. Hjemmesiden og facebook Rikke er gjort, tages af igen og rettes til
      • Der blev sammen med trænerne snakket om mulige emner!
      • Der blev snakket om muligheden for at dele kasserarbejdet ud på flere personer!.
    • Ingen henvendelser og de emner vi har spurgt har takket nej.
    • Skal vi undersøge om det kan købes ude i byen
      • DGI kan være en mulighed- Grethe Timmermann spørger.
  • Kommunen 10 min
    • Trænerne til stede:
    • Grethe giver information om at vi har fået lov til at bruge et lokale i pavillonerne.
    • Møde med kommunen torsdag den 13/12-18 kl 15:30.
    • Deltager fra klubben - Grethe, Kirsten ( Michael)
      • Placering af containere
      • Lån af lokaler, hvor meget plads har vi brug for.
        • Evt. Et fjernlager til opbevaring.
      • Nedtagning af nuværende klubhus.
  • AG-banen flyttes på boldbanen. Venter på svar fra kommunen, da der skal søges byggetilladelse.
    • til dette formål købes 2 20-fods containere, hvem står for løb.
  • Implementering af de nye vedtægter i nuværende vedtægter. Grethe 15 min.
    • Grethe får flettet dem sammen.
  • Formandens punkt ☺
  • ProBooster - Rikke har haft kontakt med ProBooster, fik yderligere tilbudt t-shirts og 3 kg. foder til instruktørere og bestyrelsesmedlemmer. De der har meldt tilbage de ønsker får.
    • Plakater er hængt op i klubben, flyers er lagt i klubben mm.
  • HJEMMESIDE - (kræver klub pc)- Grethe Timmermann s mand Niels vil gerne lave ny hjemmeside ☺️
  • Rikke sender alt til Grethe!
    • Det er jo et problem at nuværende hjemmeside ikke funker optimalt.
    • Det er et problem at Lars ikke besvarer mails!
  • Har afvist 6 mulige hundeførere i september og oktober (noget af det skyldes at jeg ikke ved om der er plads på holdene!)
    • Gerne med en beskrivelse af holdet, alder, træningsniveau mm.
    • På ny hjemmeside vil trænerne skulle lave en beskrivelse af holdet og om der er ledige pladser!
  • Generalforsamling 2019: 30 min
    • Vi skal have lavet en indkaldelse - gerne med tilmelding.
      • Vi skal huske at vedtægterne skal ændres
  • Formand Rikke - modtager genvalg
  • Næstformand Grethe - modtager genvalg
  • Kasserer Henning - modtager ikke genvalg
  • Bestyrelsesmedlem 1 Lisbeth - modtager ikke genvalg
  • Bestyrelsesmedlem 2 Jesper - modtager ikke genvalg.
  • Suppleant 1 Nanna - modtager genvalg
  • Suppleant 2 Sandie - Modtager ikke genvalg
  • Vandrepokaler hvem står for at få dem samlet ind og indgraveret? 10 min.
    • Kirsten Christensen vores vante firma var lukket, så bugner fundet.
    • Grethe aflevere dem til indgravering
    • Jesper henter pokalerne.
    • Instruktørerne sørger for at have navne klar til de forskellige pokaler.
    • Rikke opdaterer 2017 pokallisten - MANGLER navnene.
  • Holdoversigt - er lavet! 10 min.
    • Men det kræver at instruktørerne enten skriver til Rikke eller selv går ind og retter i oversigten!
    • Den eneste der har gjort det er Majbrit.
  • Foredrag 10 min.
    • Helle Hoffmann hundefysioterapeut og kraniosakral terapeut, har forespurgt om vi kunne være interesseret i at bruge hende som foredragsholder?
    • Klubben ønsker ikke pt at afholde foredrag/kursus, men vi vil godt have mulighed for at vende tilbage senere.
  • Æresmedlem, gratis? 5 min.
    • Bliver skrevet ind i vedtægterne!
  • Lodsejergaver, hvem 5 min.
    • Gaverne købes i Smørblomsten!
    • 4 lodsejere der skal købes kurve til.
    • Grethe Timmermann bestiller 4 kurve for 500 pr. STK.
    • Brian og Michael sørger for at kører ud med kurvene.
  • Klubbens fremtid (den tid der er brug for)
  • Juleafslutning - maden skal være bestilt senest den 17/11-18.
    • Sandie og Michael møder ind og modtager maden.
    • Tine Bergmann … Kirsten Christensen spørger om hun vil hjælpe med borddækning.
    • Køleskab tømmes for madvarer.
  • Årsafslutningsrengøring
    • Grethe
    • Rikke
    • Lisbeth
  • Kommende arrangementer
    • Indskrivning søndag den 6/1-2019 kl 9
      • Hvalpehold Michael max antal (6 hvis alene 12 hvis Rikke er med).
      • Personligt Fremmøde - kom i klubben kom til en kop kaffe!
      • Fælles gåtur kl. 10:30.
        • Suppe efter gåturen, Michael står for det.
      • Konkurrence den 13/4-19:
        • Michael og Brian siger noget omkring have vi har brug for.
      • Fællesmøder:
        • Træner møder den 26/2-19 kl 19:30 i klubhuset. Bestyrelsen er velkommen.
        • Fælles møde igen inden sommerferien
        • Det er ønskeligt at datoer for bestyrelsesmøder og træner møder bliver parallellagt.
      • Evt.

Kontingent for hele 2019 er kr. 1300,- som for nemheds skyld inbetales til: reg. 1551 konto 4210433 via netbank eller via Mobile pay på  86079. Husk at skrive navn på betaling.

Jule- og nytårshilsen til DCH´s medlemmer
 
Kære medlemmer 
Både to- og firbenede ønskes en rigtig dejlig jul og et godt nytår. 
Det blev - ifølge billederne på facebook- et år med masser af dejlige oplevelser på både trænings- og konkurrencefronten – det siger vi tusind tak for. Vi havde også mange gode stunder omkring Michaels grill og i vores klubhus – heldigt at det holdt til 2018´s storme.
I 2019 skal klubhuset pensioneres, og vores klubliv flyttes til et lokale i skolens hvide pavillon overfor. Vi får stillet et flot lyst lokale til rådighed, som vi kan indrette som vi vil. Derudover får vi - efter aftale med skolen adgang til tilstødende undervisningslokaler, ligesom kommunen fremover betaler de fleste af driftsudgifterne til klublokalet.
Derudover er der taget hul på arbejdet med, at flytte vore agility aktiviteter ned til boldbanen, og placere containere der. Så 2019 bliver er spændende år, hvor vi får brug for Jeres gode ideer og praktiske hjælp i flere forbindelser. 
Husk generalforsamlingen d. 29. januar – vi har flere gode overraskelser.
 
Tusind tak for i år
På vegne af bestyrelsen
Rikke Broberg
Formand
 
 
Kære medlemmer i DcH-Jyderup
 
Skulle der blandt jer fantastiske medlemmer være en der har en kassér gemt i maven, så meld straks ind til bestyrelsen. 
 
Vi står i den situation at kasseren ikkeønsker genvalg til kommende generalforsamling.
 

Bestyrelsen har besluttet ikke at tage imod tilbuddet fra Mørkøv Handelsstandsforening da der  hverken var besparelser eller fordele for klubben i at flytte til en ny plads på Rævebjerg.

Endvidere arbejder bestyrelsen på at få en vurdering af klubhusets tilstand med det formål at kunne vurdere om det kan betale sig at reparere og vedligeholde dette.

Der arbejdes på at udvide agilityskuret og reparere lydighedsskuret.

Mvh Bestyrelsen

 

 

Retningslinjer vedrørende brug af klubhuset og klubbens arealer (pr. april 2013)

Klubbens trænere kan til hver en tid bruge klubhuset samt arealerne til arrangementer der indebærer hundetræning.
Klubbens medlemmer samt andre kan leje klubhuset og evt. arealerne for kr. 500,- pr. dag.

Brug af klubhuset samt arealerne udenfor træningsdagene skal føres ind i kalenderen på hjemmesiden.
Samtidigt bedes man sende mail til formanden som orientering.


Retningslinjer vedrørende deltagelse i konkurrencer under DcH Jyderups navn (pr. 1. januar 2013) (Rettet til i 2017)

For at starte konkurrencer under DcH Jyderups navn kan man ikke kun være passivt medlem. Der skal betales både grundkontingent samt træningsgebyr.

 

Retningslinjer vedrørende føring af hund på klubbens arealer (pr. 1. januar 2012)

Alle medlemmer af klubben skal føre deres hunde i snor til og fra træningsområderne. Hundene må være uden snor, når træningen kræver dette.


Retningslinjer vedrørende tilskud til DM-udtagelser (pr. august 2011)

Hundeførere fra DcH Jyderup der udtages til DM i en af disciplinerne under DcH modtager følgende tilskud fra klubben:

  • Klubben betaler startgebyret.
  • Der ydes et kontant tilskud på kr. 500,-

 

Indbetaling skal så vidt muligt for nemheds skyld ske til: reg. 1551 konto 4210433 via netbank.

 

Det er også muligt at betale med Mobile pay på  86079 Husk at skrive navn på betaling.

 

 

Ved spørgsmål om betaling  - kontakt kasserer Henning Beier på Mobil: 2145 3706

eller på email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Racer i DcH-Jyderup

Ingen billeder

Skellingsted, sekundær træningsplads

DcH Jyderup findes på Skamstrupvej 18B.

Vi har også en sekundær træningsplads 

på Åmosevej i Skellingsted.

Afstanden fra vores klub i Mørkøv

er ca. 8 km'er. 

 

Se kort fra Google Maps HER!

 

Vi har 385 gæster og ingen medlemmer online